Lördag 5/12

Tjänna!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Har varit ganska upptagen.
Mammas barndomsvän Ulle och hennes son Gus har varit här och hälsat på. I torsdags fick jag även träffa min gammel-moster och pappas kusin..åsså gammel-mormor då men henne har jag ju träffat tidigare.
Igår va jag, mamma, Ulle och Gus på stan och kikade. Mamma fick bära mej samtidigt som hon släpade på vagnen. Hur kul är det att ligga i vagnen när man går på stan liksom!?
Vi kikade runt lite i affärer och tog en fika på gränden.
Sen på kvällen tittade vi på idol som vanligt..Wooohooo, Calle och Erik är i final! Men det har man ju typ fattat hela tiden. Jag var iofs ganska snopen igår när dom sa Calle först. Även om Erik har den bästa rösten så hoppas jag lite att Calle vinner. Han verkar så skön, och jag tror inte att han kommer ändras så mycket av att bli känd.

Idag ska jag släpa med mamma till ICA för att köpa blöjor. Efter det ska jag ta ett bad och sen ikväll kommer pappa hem från julbordskryssningen. Då ska vi bara vara hemma och mysa hela familjen. <3

Ha en bra lördag!


Jag sitter hos pappas moster Soli


Fikar på gränden                          Soffmys med mamma


Gus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0