Torsdag 10/12

YO!
Jag börjar bli stor. Igår badade jag med mamma i badkaret, för jag är för lång för baljan. Har tyvärr inget bildbevis på det eftersom mamma inte vågade hålla mej bara med en hand. Hon snackade nåt om att hennes ben skulle bli med också och att det inte var en trevlig syn just nu. Fattade inte va hon menade riktigt, så jag bara log och såg förstående ut.
I em ska mamma och pappa möblera om, så jag kommer få ett nytt rum. Vet inte va jag ska berätta mer om det, jag tänker iaf sova i deras säng.
Nu börjar jag bli lite grinig så måste nog ta en lite tupplur. Tupplur..vilket konstigt ord egentligen..nåväl..
Vi hörs!


Däckat på mamma                                Lek på filten


Sover efter badet



Jag älskar att flyga




Kommentarer
Postat av: matilda moen

va söt du är på bilderna thea! nu börjar du bli en stor flicka :) saknar dig och mamma, vi hörs! tjarååå! /tant matilda och lilly

2009-12-12 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0