Torsdag 17/12

Jag har fått se min första snö. Mamma och pappa gillar tydligen det där vita som kommer ner, för dom tog med mej ut på en kvällspromenad när det yrde som värst.
Nu är det en vecka kvar till min första jul. Det ska bli spännande.
Idag var jag och mamma på stan och fikade på hennes jobb. När vi var klara shoppade jag ett par nya skor som jag tänkte ha på jul och nyår.
Sen vill jag bara säga välkommen hem farmor! Som jag har längtat! Hoppas vi ses snart.
Nu ska jag sova en stund så att mamma får laga mat.


Va tycks?                                     Pappas fötter är lite större än mina.


Min tjusiga body som jag fått av Lilly.



Äre kallt så äre.

Kommentarer
Postat av: matilda moen

ååååh! mysiga du! puss!!

2009-12-17 @ 20:40:51
Postat av: Nathalie

Hihi. Måste ju bara säga att de där skorna var ju bara fööör söta! pussar till lilla Thea

2009-12-18 @ 17:39:53
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! ska vi följa varndra på bloglovin?

2009-12-19 @ 16:23:04
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Dan

Hej Thea ! Vi har inte setts så mycket men oj oj vad du har vuxit, mycket julvälling :) hihi



Har pappa berättat om man är snäll så kommer tomten på julafton :)



God Jul! Familjen Ljunggren

Önskar Dan

2009-12-20 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0