Fredag 20/11

Hej!
Idag vaknade jag vid 10-snåret. Mamma och pappa hade tassat ner för att äta frukost utan mej. Trodde dom verkligen att jag inte skulle höra? Jag vill ju också följa med fattar dom väl!?
Senare tog pappa en lur på soffan. Jag hängde med mamma som satt i andra soffan och kollade på gossip girl. Det var inget för mej så jag sov lite jag också.



Just nu pågår "storstädning" av övervåningen. Vet inte om jag tycker att dom städar så mycket. Lite för mycket pauser om jag får säga min mening om saken.
Förövrigt så har jag sett till att göra slut på blöjorna, så nu måste dom ta en paus till för att gå till ICA. Himla otur för dom. Ska bli skönt att få komma ut på en promenad. Trivs så bra i min vagn. Jag har fått ett band med tummenfigurer som jag kan titta på där i. Tror att jag kommer tycka det är lite roligare sen när jag kan sitta. Just nu känns dom ganska what ever..men mamma tycker att dom är fina iaf så jag säger ingenting.

Slänger upp en bild som mamma och pappa tycker är söt. Dom tog den på mej i smyg när jag satt och sov i min bilstol.



Hinner inte skriva mer nu... kanske hörs igen ikväll.

XOXO
Snorpan

Kommentarer
Postat av: ulle

ha ha sötast i stan!!!!!

2009-11-20 @ 21:01:34
Postat av: marika

söt liten tjej

2009-11-21 @ 19:33:27
Postat av: Nathalie

Jag diggar den översta bilden! Så himla söt alltså! Lik Mamma Carro så in i -! :D

2009-11-22 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0