Fredag kväll 27/11

Idag ställde mamma klockan för att vi inte skulle sova så länge som vi brukar. Vi gick upp och hade det mysigt i soffan. Sen fick jag bada. Härligt! Hon kammade en tjusig mittbena på mej..tror jag trivs bättre i min vanliga frisyr.
Framåt eftermiddan gick vi till affären. Jag låg och tittade och pratade hela vägen.
Nu på kvällen har vi tänt ljus och tittat på idol. Vi hejar på Erik och Calle så vi är nöjda med semifinalisterna.

Jag har sovit ganska mycket idag, så mamma och pappa kommer nog få en ganska vaken natt. Moahaha!

Nu ska jag umgås lite med pappa som kom hem sen eftersom han va på julbord.

Sov så gott!

(Tydligen så fungerar det inte att ladda upp bilder så dom får jag ge er imorgon istället)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0