kvällen 20/11

Hej igen!
Glömde skriva i det förra inlägget att jag blev 7 veckor idag. Wooohoo, det tar sej. :)
Idag kom även mitt första barnbidrag. Härligt med lite pengar som jag kan lägga undan tills jag blir äldre och får användning för dom.
Mamma och pappa var på ICA tidigare idag och skulle handla lite mat till kvällen och blöjor till mej. Vi hann bara fram till affären så blev jag hungrig. Det kom från ingenstans och jag gallskrek så att dom skulle fatta att jag inte orkade handla.
Pappa fick fortsätta plocka varor själv och mamma fick ta med mej hem igen. Jag skrek hela vägen hem så jag fick mamma att jogga halva vägen. Det kan hon allt behöva tycker jag.
Sen lagade pappa mysmiddag till mamma, fläskkött, potatisgratäng, sallad och rödvin. Mamma såg väldigt glad ut över det. Jag fick sitta brevid i min bilstol medans dom åt och sen spelade lite kort.
Efter maten var det dags för idol och massa snacks. Jag tror jag vet varför jag äter så mycket. Man fattar ju vart jag fått det ifrån om man säger så.
Just nu sitter jag i pappas knä. Han smuttar på något i ett glas som gör att han fnissar och luktar lite annorlunda.
Det var allt som har hänt idag, får se vad som är kvar av kvällen! Vi hörs i morgon. / The Snorpe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0