Lördag 21/11

Gick inte att publicera det här igår, så får göra det nu istället.

Den här dagen har varit lugn och skön. Jag vaknade första gången vid 7 och var lite risig i magen. Kanske något jag ätit? Man tror ju att man ska klara sej från sånt när man håller sej till stammis-haket.
Hur som helst så lyckades jag somna om, och vaknade igen när klockan var nästan 11.
Då tyckte mamma och pappa att det var dags för mej att bada. Underbart! Synd att man aldrig får ligga kvar i badet så länge man vill. Skulle kunna ligga där och plaska hela dagen.
Senare på eftermiddagen så skulle hela familjen ut och gå..men det blev inget med det eftersom jag blivit så fasligt mörkrädd så jag blev ledsen när vi kom ut.
Jag är ganska trött nu så jag orkar inte skriva mer. Vi hörs imorgon istället.

Ha en trevlig lördagkväll!
kram
Snorpan














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0