Söndag 22/11

Hey!
Jag har börjat jävlas lite med mina föräldrar. Idag när pappa var och tränade så skulle jag och mamma gå och handla. Jag skrek så mycket att vi fick vända och gå hem igen. Så fort mamma lyfte upp mej så blev jag tyst.  Hon matade mej massor och bytte blöja på mej, sen gjorde vi ett nytt försök. Jag gnydde bara lite på vägen till affären. Sen låg jag och kikade medans mamma plockade i alla varor. När det var dags för mamma att betala så satte jag igång att skrika igen. Tanten som packade bredvid oss blängde surt hela tiden så mamma fick blänga tillbaka. Jag grät tills mamma lyfte upp mej ur vagnen och bar mej istället...mycket skönare. Hon tyckte att det blev lite svårt och jobbigt att köra vagnen samtidigt så pappa fick komma och möta oss.
Vi hade bjudit hem faster, farmor och plast-farfar på mat, så den ställde sej pappa och lagade när vi kom hem.
Det var kul att få träffa farmor tyckte jag. Jag flinade massor när hon höll i mej.
Nu ska jag ligga på mamma i soffan och titta på tv.

Herrå!




Kommentarer
Postat av: Heidi

Hihi vilken rolig blogg...söt hon är lilla thea! :-) kram!

2009-11-22 @ 22:12:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/heidi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0