Tisdag 24/11

Hej hopp!
Jag bara måste börja med att berätta va jag gjorde tidigare idag! Mamma la mej på mage på en filt...och oooooups så vände jag mej från mage till sidan, och när jag ändå va i farten så fortsatte jag runt på rygg. Inte för att skryta men det var jäkligt bra gjort av mej för att vara så liten. Men jag vet inte, kanske bara hade tur. Mamma har sagt att vi ska träna på filten lite varje dag nu så vi får se om jag lyckas imorgon igen.
Nu på kvällen har jag börjat kolla upp lite om babymassage. Tänkte försöka få med mej mamma och kanske pappa på det. Vore skönt att bara få ligga där med tända ljus och bli masserad med olja. Hoppas dom nappar på förslaget.
Nu har det blivit dags att sova här. Jag har blivit en riktig snackpåse. Jag pratar som tusan när vi ska sova och precis när vi har vaknat. Långa ramsor med mummel och skratt.
Vi hörs imorgon!

Natti natti
Thea




Kommentarer
Postat av: matilda moen

ni måste göra så att bilderna inte går att kopiera!! det finns ju as mycket pedofiler på internet! puss!

2009-11-25 @ 10:42:48
Postat av: Anonym

Hur lång är du Thea, hur mycekt väger du nu ? =)

Får du fortfarande mat från mammas bröst =)

2009-11-25 @ 11:08:25
Postat av: Thea

Anonym: Senast jag vägde mej så vägde jag 4480g, men jag har nog lagt på mej lite sen dess. Japp, mamma matar mej fortfarande och hon ska försöka fortsätta med det tills jag är 5-6 månader.

Matilda: Anledningen till att jag startade bloggen är för att mammas och pappas familjer som inte bor här ska kunna följa mej och hämta bilder härifrån. Men jag är noga med att inte lägga ut några nakenbilder på mej själv. Det känns ändå sååå fjortis!

2009-11-25 @ 14:07:40
URL: http://thesnorpe.blogg.se/
Postat av: matilda moen

haha! bästa :) man kan ju kirra lösenords skyddat också! så kan bara dom som har lösenord kolla bloggen. thea, vi måste ses snart! lilly hälsar att hon ska pussa dig! puss!

2009-11-27 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0