Lördag 20/2

YO!
Vilket väder vi har fått! Helt sjukt att det kan komma mer snö. Vart kommer allt ifrån?

I tisdags var jag och mamma på öppna förskolan. Som vanligt började vi med sångsamling. Den va rolig. Sen gjorde vi ett avtryck med min hand. Avtrycket gjordes i en deg som vi sen hällde gips på. Nästa gång vi kommer dit så är avtrycket färdigt för då har gipset stelnat.

I torsdags tog vi bussen till stan för det var dags för massage igen. På vägen dit så gick vi förbi Lillys mamma Matilda på hennes jobb. Hon visade en jättefin bild på Lilly. Lillys första dagisbild. En sån måste vi allt få!
Massagen då..
Jag tyckte att det var mysigt ibörjan, men hade inte tålamod att vara kvar hela tiden. Jag har sovit lite dåligt på dagarna den sienaste tiden så jag blir övertrött och väldigt sur.

Idag är det mammas födelsedag. Hon ljuger och säger att hon fyller 25..men jag vet att det är mer. Varför vill man va yngre? Jag vill ju bli äldre. Knas-mamma!




Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till mamma Caroline :)

2010-02-20 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0