Onsdag 10/2

Ojoj, länge sen igen! Kan börja med att berätta lite om massagen. Den var supermysig! Rummet var varmt med tändaljus och alla låg nakna i en ring runt ljusen. (Haha, lät som en lite läskig sekt när jag beskrev det så)
Jag blev lite uppspelt av alla andra bebisar och allt nytt så jag låg och snackade hela tiden nästan. Det är definitivt något vi kommer att fortsätta med.

Annars har jag mest varit hemma och skrotat. Det är ju så förbaskat mycet snö så mamma orkar inte dra vagnen när dom inte plogat ordentligt. Har bara fått hänga med till affären..aja, man ska väl va glad för det lilla.

På tal om massagen förresten.. mamma märkte att jag börjat tycka det är lite spännande med andra barn nu, så vi ska nog kanske ta oss till öppna förskolan snart igen. Massagen är ju bara 1 gång varannan vecka.

Hm, vad mer..? Pappa har lärt mej att lipa och göra ett ljud så när han eller mamma gör det så gör jag det tillbaka. Dessutom så kan jag typ säga hej ibland när jag känner för det. Jag vet inte vad det betyder men dom säger det väldigt ofta så jag har lärt mej att härma ljudet. Hur bra är inte jag!?

Tycker om att sitta med pappa vid datorn och lyssna på musik.
Dom bästa jag vet just nu är Kings of Leon.

Idag vill jag gratta min söta faster (hon som jag fått ett av mina namn av) så..
GRATTIS Jasmine på 19-års dagen!!!


AAAAAAH! Body på huvudet :P




Min nya stol så jag kan sitta med korta stunder när mamma och pappa äter och så.
Stor jag har blivit va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0