Onsdag 20/1

Halloo!
Jag är verkligen värdo på att uppdatera. Jag skyller på min mamma. Hon säger att det inte är bra för mej att sitta vid datorn så mycket.
Så vad har hänt? hm.. Faktiskt inte sådär jättemycket. Vi har varit på bebisträff med föräldragruppen så jag fick träffa alla som låg i magen samtidigt som jag. Ja inte i samma mage då men..ah, ni hajjar nog.
Mamma har anmält oss till massage också. Ska bli himla mysigt. Om 2 veckor börjar vi och sen är det en dag varannan vecka.
Jag trodde ju att jag skulle få börja med smakportioner nu när jag blir 4 månader (2 feb) men nu har mamma läst att man helst ska vänta till runt 5-6 månader. Så tji fick jag. Aja, mjölk är väl inte så pjåkigt det heller. Så mycket godis som mamma trycker i sej så är det ju rena socker bomben.
Nu säger mamma att vi ska börja skala potatis så vi kan fixa maten innan pappa kommer från gymmet. Ja ni läste rätt, GYMMET, men pappa är skitaduktig!

Lovar att bli bättre på att skriva!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Gamlemoster Soli

hej på dig skitgullia unge hoppas vi ses snart

kram

2010-01-22 @ 19:02:57
Postat av: Kerstin Englén Mammas mormor

Oj vilka fina foton på dig

du ser ut att ha det så mysigt

Syns att du mår bra. Har det kommit

någon tand än. Kramar Gammelmormor

2010-02-04 @ 00:09:19
Postat av: Kerstin Englén Mammas mormor

Thea vill bara säga att du måste simma lugnt.

Du ser ut att ha det skönt i din nya pool.

gammelmormor

2010-07-15 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0