Fredag 19/3

Hej hej!
Förra fredagen var farfar förbi här. Mina fastrar Elin och Erica hade skickat med ett husdjur till mej.

Cool va!?

Annars i veckan har jag mest chillat. ..fått en tand och så..inget speciellt. ;)
Mamma fick se tanden i onsdags. Hon blev helt till sej.
Igår var jag och fick steg 2 av sprutan. På vägen dit köpte vi min första tandborste.

Så här ser den ut :)

Sprutan då.. Va inget speciellt. Jag gnällde väl till lite precis när dom stack mej, men sen flinade jag åt doktorn.
Det var en baggis.
Jag var så duktig så jag fick en ny vårjacka och en sjal. Rosa hello kitty såklart.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Iaf tills pappa kommer från jobbet. Då ska vi kanske dra hem till några dom känner och äta tårta. Jag får säkert ingen, men det blir nog trevligt för dom iaf.

Fredagsmyyyys!
C ya!




Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej Caroline. Måste ju bara få säga att Thea är suoer duper söt. Hoppas ni hade kul i fredags. /Veronika

2010-03-22 @ 17:06:40
URL: http://weronica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0