Onsdag 3/3

jahopp.. den här veckan är lugn. Öppna har sportlov och massagen är nästa vecka.

Jag har ju börjat käka lite vuxna grejer..berättade om gröten ni vet. Nu har jag fått morot och katrinplommonockså.
Katrinplommon va helt klart bäst hittills. Fick dessutom äta lite helt själv..vilket ni kanske förstår av bilden där nere :P
Just det! Min kusse Bobbo fyllde 3 år i måndags, morfar Taisto fyllde i söndags ocg jag blev 5 månader igår.
GRATTIS!







Mamma la mej PÅ filten med gymmet över mej...sen gick hon och sorterade tvätt.


SURPRISE!
Gissa om hon blev förvånad!

Näe, nu pallar jag inte att skriva mer.
Hoppas ni mår bra alla mina läsare!

Tjipp



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej Carro!

Nu har det gått för lång tid sedan ajg träffade Thea! Ungen är ju så stooooooor.



Måste ses snart! :)

Kramar från mig och Jayden!

2010-03-03 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0